reklama

Predmaturitné pocity....

Akosi to rýchlo zbehlo a akademický týždeň sa zrazu vyskytol skôr ako si to mnohí z nás vôbec stihli uvedomiť. Najdramatickejšia bola posledná noc pred mojím prvým maturitným dňom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Nedá sa však povedať, že som spala, bolo to také polobdenie s bludnými snami typu, že stojím pred komisiou vo vyťahanom svetri s kapucňou a roztrhaných džínsoch nervózne vyťukávajúc mamčine číslo do práce, aby po mňa prišla, lebo sa musím prevliecť do kostýmu....tých nočných mor som si v priebehu posledných dvoch týždňov užila požehnane.... Tie pocity, myšlienky, dojmy boli naozaj špecifické...hrča v ústach, sťa balvan, ktorý sa nedá odvaliť, minúty, ktoré trvajú večnosť, neustále sa prehadzovanie na posteli bez toho, aby som si vedela nájsť tú správnu polohu. Chvenie v žalúdku, neistota, skľučovala ma obava, že už neviem ani to, čo som sa naučila.....Čo bude zajtra? V pondelok som mala tri predmety, v stredu a piatok po jednom...celý týždeň v strehu, naozaj to bolo dosť vyčerpávajúce nielen po fyzickej, ale hlavne psychickej stránke. Hlava „opuchnutá“ ako melón. Cítila som sa ako keby som zjedla véééééľku encyklopédiu, ktorá nemôže prejsť tráviacim traktom. Naozaj ťažko stráviteľná aj po požití minerálky. Na celej stresujúcej udalosti ma potešilo najmä to, že som zhodila štyri kilečká a aspoň nebudem musieť cvičiť kľuky a brušáky...ha ha.... Stresy už len z toho, že minulý rok na našom gymku nezmaturoval každý, tak ako to bolo väčšinou zvykom po starom, že sme mali navýšenie piateho predmetu a maturitné otázky boli viac menej neznáme. Obava z toho, aké to bude? A aké to bolo? Dalo sa to prežiť, profáci sa snažili navodiť príjemnú atmosféru. Keďže ide o súhrn viacerých faktorov, tak je to naozaj dosť individuálna záležitosť aj keď strach má pochopiteľne každý. V konečnom dôsledku má maturita určite zmysel... človek nájde svoje nové hranice a určite je to pozitívna vstupná brána na vysokú školu...a najlepší je ten pocit, ktorý sa dostaví, keď už je po všetkom.... A čo bolo potom? No predsa oslava našej úspešne zvládnutej „skúšky dospelosti“.... A čo bude teraz? Dám si DELI....

Lucia Lichvárová

Lucia Lichvárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sangviničko- cholerička extrovertnej povahy, zbožňujúca pistácie, egreše, pizzu, svetlé pivo, eidam, toasty, temperamentných a vtipných ľudí, bozkávanie, pohodovú muzičku, tanec, maľovanie, spánok, leto, písanie, cestovanie, psychologické filmy, spev vtákov a... Zoznam autorových rubrík:  Čo ma osloviloO tebe a o mneZo života ľudíFotečkyHaluzeUhol môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu