reklama

Zrkadlo duše

Si rannou rosou, ktorá osviežuje moju myseľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Si prvým jarným kvetom v mojej váze, ktorého vôňa je tak neodolateľná a pohľad naň, tak nezabudnuteľný.

Si mojím dáždnikom, keď je sychravo a nebo plače.

Si lavína, ktorá zo mňa strháva šaty a zahaľuje ma do svojho rúcha.

Si oheň, ktorý rozpáli moje city, túžby a vášne.

Si voda, ktorá zmýva všetky bolesti, neduhy a trápenia.

Si vietor, ktorý zľahka hladí každé zákutie mojej tváre i duše.

Si zem, ktorá mi dáva istotu kráčať bez zakopnutia o kameň.

Si vodopád, v ktorom sa skryjem, keď chcem nájsť pokoj a pohodu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Si strom, ktorý mi dáva možnosť nadýchnuť sa a žiť, nielen prežívať.

Si najvyšším štítom vypínajúcim sa v mojom srdci.

Si najhlbším jazerom, v ktorom sa zračí čistota pohľadu, ktorý preniká hlboko pod povrch mojej pokožky.

Si mesiac, ktorý svieti aj v najväčšej tme melanchólie.

Si nočná lampa, ktorá osvetľuje tieň mojich krokov...

Lucia Lichvárová

Lucia Lichvárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sangviničko- cholerička extrovertnej povahy, zbožňujúca pistácie, egreše, pizzu, svetlé pivo, eidam, toasty, temperamentných a vtipných ľudí, bozkávanie, pohodovú muzičku, tanec, maľovanie, spánok, leto, písanie, cestovanie, psychologické filmy, spev vtákov a... Zoznam autorových rubrík:  Čo ma osloviloO tebe a o mneZo života ľudíFotečkyHaluzeUhol môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu