reklama

Celkom obyčajno- neobyčajný deň.

Život je nuda? Nemyslím si. Určite nie. Vo všetkom všednom sa skrývajú veci nevšedné. Kto hľadá, nájde...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu

Ráno. Zľahka sa prehadzujem z jednej strany na druhú a ty sa mi potichúčky vkrádaš pod perinu. Dáš mi pusu na čelo. Žmúrim očami a nachádzam sa medzi snom a novým dňom. Chaoticky beháš po byte a hľadáš tú bielu košeľu s hnedo-žltými štvorčekmi. No mojko, keby si ju mal pekne uloženú v skrini a nehľadal ju v Himalájách, ktoré si stihol vytvoriť na našom kresle, tak by si sa tomu mohol vyhnúť. Som rada, že sa to zlepšuje a snažíš sa tie kopy aspoň niekedy zredukovať na minimum. Teda pokiaľ ma to už tak nevytočí, že to neurobím sama. Oblečieš sa, umyješ, učešeš. Tvoj kolega Braňo, náš spolubývajúci z vedľajšej izby nášho bytu sa už vyparil pred desiatimi minútami. Viem, neodídeš len tak. Vnoríš ruku pod perinu a končekmi prstov ma pošteklíš po chodidle. Na mojej spokojnej tvári vyčaríš jemný úsmev. Na ľavom líci sa mi vykúzli jamka. Len povieš: „ Dobré ránko zlatko, prajem ti krásny dník.“ Bez bozku neodídeš. Viem, dodáva to energiu. Siahneš na policu a aplikuješ na seba ten úžasný parfum, ktorý ma zľahka unáša na prvom obláčiku vysoko do samých nebies. Daruješ mi posledný úsmev a zrazu zabuchneš za sebou dvere. Odišiel si do práce. Ešte si chvíľu zdriemnem. Zvoní mi budík. Šup, šup na prednášku a ešte dva semináre. Po škole s babami na kávičku. To musí byť. Spokojná, nikým a ničím nerušená debatka ukecaných holiek. Vrátim sa domov. Nedojedená žemľa od raňajok mení farby ako chameleón. Ešteže som už obedovala. Zapnem rádio, preháňam sa po izbe ako víchor. Moje telo sa nesie v rezkých rytmoch. Ešte nie si doma, v práci končíš okolo piatej. Vrátil sa Robo, náš spolubývajúci na priváte. Natlačí do seba štyri krajce chleba. Prehodíme zopár viet, zašije sa do svojej chyžky a listuje v nekonečnej Anatómií. Počujem štrngot kľúčov. Stojíš v predsieni, žmurkneš na mňa so svojimi šibalskými očami a hodíš sa mi okolo krku. Hm, to objatie je také mäkučké a tak skvelo hreje. Si hladný? Fajn. Poďme teda na nákup. Do Optimy či Carrefouru? To je jedno. Tak, na čo máš chuť? Do košíka hodíš 4 sezamové a 2 syrové žemle, šunku, syr, zeleninu, džús. Ja dohodím nejakú tu sladotinku a môžeme zaplatiť. No pri potravinách to nekončí. Vieš toľko obchodov, ktorá ženská by odolala? Obdivujem ťa. Že so mnou dokážeš stráviť pred skúšajúcou kabínkou toľko času. Doniesť a odniesť aj 30 mojich budúcich potenciálnych svetrov, tričiek, či riflí. A nakoniec vyjdem z obchodu s jedným trikom. Veď ma už poznáš. Proste žena. Ešteže existuje kompromis. A čo s tými taškami? Hmhmh...zanesme ich domov a môžeme skočiť do kina. Čo ty na to? Že premietajú samé kraviny? Tak O.K. Alternatívny plán znie ako? Dnes si dáme pizzu a zajtra pôjdeme na plaváreň, platí? A pozajtra budeme len tak relaxovať pri vínku so syrom a olivami. Ešte si dáme drink v tom útulnom podniku, hneď na konci ulice. Potichučky chlípem mojito cez slamku úzko zovretú v ústach a zízam. Hľadím do tvojich očí a vidím tú harmóniu a spokojnosť. Pomaly sa ku mne nakloníš a niečo mi pošepkáš aj napriek tomu, že to už viem. Zovrieš moju horúcu dlaň a vidíš v tej všednosti niečo nevšedné. Lebo každý pohľad je akoby nový, taký, aký ešte nebol. Prináša novú energiu a pohladenie duše. Pohľad, ktorý nie je len pohľadom očí. Odráža niečo oveľa vzácnejšie. Tuším si už aj ty unavený. Že nie? Vidím že zívaš, mňa len tak ľahko neokabátiš. Zvezieme sa električkou a už nám zostáva len pár krokov k dverám bytu. Konečne v tepľúčku. Pozri ako ti mráz vyštípal líca. Ako dve zrelé jabĺčka. Pozdravíme spolubývajúcich, vedieme s nimi duchaplný dialóg, niekedy vážny inokedy so štipkou humoru a satiry. Navlečieme sa do bavlneného pyžama a môžeme zaliezť priamo do postele. Dočítaš ďalšiu kapitolu Zaklínača, potom rozprúdime debatu. Ťažké viečka nám obom už neodvratne padajú. Obdaríš ma sladkými bozkami. A spokojne zaspím v tvojom náručí. „Dobrú noc a sladké sny.“

Lucia Lichvárová

Lucia Lichvárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sangviničko- cholerička extrovertnej povahy, zbožňujúca pistácie, egreše, pizzu, svetlé pivo, eidam, toasty, temperamentných a vtipných ľudí, bozkávanie, pohodovú muzičku, tanec, maľovanie, spánok, leto, písanie, cestovanie, psychologické filmy, spev vtákov a... Zoznam autorových rubrík:  Čo ma osloviloO tebe a o mneZo života ľudíFotečkyHaluzeUhol môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu