reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Lichvárová

Lucia Lichvárová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sangviničko- cholerička extrovertnej povahy, zbožňujúca pistácie, egreše, pizzu, svetlé pivo, eidam, toasty, temperamentných a vtipných ľudí, bozkávanie, pohodovú muzičku, tanec, maľovanie, spánok, leto, písanie, cestovanie, psychologické filmy, spev vtákov a... Zoznam autorových rubrík:  Čo ma osloviloO tebe a o mneZo života ľudíFotečkyHaluzeUhol môjho pohľaduSúkromnéNezaradené

reklama

Haluze

Nezmyselná dopravná zákazová značka priamo pred domom

Lucia Lichvárová

Nezmyselná dopravná zákazová značka priamo pred domom

Bývam v miestnej časti Prešova. Na našej ulici sa vyskytuje dopravná značka, ktorá sa mi zdá viac ako len nelogická.... ZÁKAZ VJAZDU VŠETKÝCH VOZIDIEL! .....podotýkam, že naša ulica je celá obývaná...

  • 27. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Prečo ja?

Lucia Lichvárová

Prečo ja?

Prečo ja? ......Určite je fajn, keď vás z nepohodlnej postieľky pre bábätká niekto konečne preloží na véééľku pohodlnú posteľ. Upss, ale predsa to nemusí byť až také cool... na posteli som nebola „zamrežovaná“ a to spôsobilo menší horor... plakala som, priam revala, akoby ma drali z kože. Bola to menšia nehoda. Pád takmer z 30 cm výšky, zázrak, že som to prežila ...no nie je to vtipné, zlomiť si kľúčnu kosť pri páde z postele?... v tej chvíli, nie, no dnes už áno. Veď malé deti sú také precitlivelé, v tom veku som si nevedela zakúsiť do pery a preniesť sa cez to ľahkosťou. Svoje pocity som dala očividne najavo. Určite som zobudila susedov aj na prvom poschodí (my sme bývali na piatom)...

  • 16. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu